onsdag 28 september 2011

Nu jädrar är det dags att blogga och läsa era bloggar igen! Efter månader med internetstrul, för mycket jobb och semesterresa så har jag landat. Och jisses vad jag har saknat er inspiration och era tankar!

Jo nu bor vi ju här i huset nedan. ( hade glömt att bilderna inte kommer i den ordningen man lägger in dem :) ). Sedan bilden togs har vi faktiskt röjt det värst uppväxta runt huset... Och nu i veckan ska det göras en parkeringsplats så att vi och de anställda inte behöver parkera framför huset.

Men OJOJOJ vad vi har mycket att göra. Och jag tänker bjuda med er på resan, för nu ska här bli ordning på torpet.

Den andra bilden är på en av alla de dubbeldörrar som finns här, vissa i originalmålning som dessa o vissa målade vita 3 m höga allihop. Ja det här med takhöjden är ju ett gissel. INGA av mina gamla gardiner når ner. Inte ens IKEAS färdigsydda räcker.

Nu ska jag svulla i era bloggar! Puss o kram

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!!!!!!

    Såååå kul att du äntligen är här igen:) Du är SAKNAD!!!
    Oj vilket hus!! Och vilken glasveranda:) Detta ska bli såå kul att få följa!!
    Hmm jaså folk som gillar grisar är lite extra, låter ju bra hahaha;)

    Ha det bäst!!

    Kramar Susanne

    SvaraRadera
  2. Halloj vännen...:))
    Haha...japp...jag LOVAR att jag hinner med "di gamle"...;))
    Va kul att du e tillbax...ska bli kul att se huset, vartefter...:)) Saknar dej dock, "mittemot"...:((
    Ha de gott...Kraaaaamar Git

    SvaraRadera