måndag 28 februari 2011

Här är ett av mina projekt.... en gammal källardörr med karm som vi fäst på väggen. Nu ska det sättas smala hyllor inuti, målas lite på karmen och dekoreras, och snipp snapp så har vi ett orginellt DVD-skåp.
Som synes blev den lille huliganen som bor här så inspirerad av allt spacklande och målande här hemma att han tog en krita och ställde upp som målarhjälp....lite mindre glada än vad han väntade blev vi, eftersom V-rummet faktiskt var det ända vi inte tänkte måla om nu....

Jag håller även på att måla om alla dörrar på övervåningen, ska måla golvet på toan uppe sen är den faktiskt klart, renoverar våra sovrumsgarderober, ska fixa ett pysselrum i ett överblivet rum i källaren. Ja det är denna veckans grejs...
Jag omorganiserar även i köket och det ska vara klart innan det är dags för målning där.
Har jag sagt att jag är dålig på att hålla mej till en sak och färdigställa den????

nu ska jag se hur man gör för att lägga in fler än en bild i taget....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar