tisdag 4 oktober 2011

Bruna bilder...

Ja det får det bli idag :) Och alla våra bruna dubbeldörrar ska förbli bruna, jag tycker så mycket om dem. Några här i huset har blivit vitmålade, men faktiskt är dom finare i original enligt mej. annars så blev det bestämt idag att köksluckorna ska bli vita! Sååååå glad + att eftersom det är ett enormt kök så blir det plats till ett rejält skafferi som ska byggas när det blir tid över till det.
Snurran häröver är ett loppisfynd som ska agera herrbetjänt. Den och byrån står oxå på tur för en omgång vitfärg.
Åhhhhhhhhh vad jag önskar att jag hade mer tid att pyssla och fixa nu. Men mitt i höstbruket som är så himla försenat pga allt regn så är det inte att tänka på lediga dagar. Får tänka att jag tjänar pengar som kan läggas på hemmet när det blir en dag över till fix :)

Puss o kram på alla, nu ska jag titta in till er!


2 kommentarer:

  1. Vilka dubbeldörrar!!! Dom kan väl absolut få vara kvar i sin bruna färg. Om mycket runt om är vitt så blir det ju så läckert med dom som bryter av:)

    Kramar Susanne

    SvaraRadera
  2. Hej! ja allt behöver ju inte vara vitt ;) jag är ju själv sån där brun beige svart vit typ ;) kramiz Jessica

    SvaraRadera