onsdag 26 oktober 2011

Onsdagsloppis och halsont

Efter en dag med först jobb, men eftersom jag var helt darrig och febrig vid middag gick jag in och vilade en stund., sen möte med dottern på hennes skola och en tur inom loppisen så har jag hamnat i soffan. Jag VET att jag borde bromsa och bli av med den här sabla förkylningen som kommer och går. Natten ägnas nämligen åt att hosta. Men jag hinner inte...

Plockade snabbt åt mej lite saker på loppisen i allafall. Det vita ska vara i kök och däruppe.


Allt låssesilver ska va på verandan och i matsalen :)
Och glaset på verandan och köket. Allt kom inte med, en del är redan i diskmaskinen.
Den här lilla saken blev jag helt förälskad i, såååån tyngd i den!

Nu ska jag dricka te och försöka kurera mej.

Puss och kram på alla!

6 kommentarer:

  1. Oj som du loppat...!!
    Vilka fina saker du hittade!

    Tack för rara ord hos mig! =)

    Trevlig kväll o krya på dig!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  2. hej vännen, oj vad du loppat. Men jag tror nog du ska VILA, hihi.
    Ja du jag blir 40 nästa sommar. ,e ingen panik här inte. JAg lever på att jag är en MILF, hihi.
    Du vet, 40 är det nua 20, hihi.
    Men sen så ändras ju livet ganska mycket just nu, så lite skrämmande är det kanske. Egen tid att ta vara på. Vad gör man, hihi.
    Kramkram <3 nettan
    PS vila!!!

    SvaraRadera
  3. Oj vad grejer du har fått tag i;) Krya på dig!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Hejsan!
    Vad roligt att du hittade in till mig :)
    Kommer absolut titta in här hos dig igen, spännande och följa alla era projekt ;)
    Du måste bara besöka Västra Strö nästa gång du är där ;)

    Kram
    Sara

    SvaraRadera
  5. Så mycket fina saker du har loppat :) Hoppas du känner dig kryare idag! Kram kram

    SvaraRadera
  6. Jag har försökt kommentera såååå många gånger hos dig det senaste men mina kommentarer bara försvinner..... :(
    Vill bara säga att jag tycker du hittat så mycket fint och speciellt den vita lilla flaskan med vitt porslinslock! Underbar! Tröttnar du på den så kan jag ta över den! ;) Samlar ju på sådana... :)

    Kramar i massor

    Åse

    SvaraRadera