tisdag 18 oktober 2011

Hejsan!

Får blir en gammal bild för jag orkar inte hämta kameran :). Lite lat får man vara för lillebror är sjuk och jag har haft VAB idag men ändå suttit med min kollega som är föräldraledig och försökt få ordning på all data som ska bokföras gällande grisarna. Det är ett himla meck med utegrisar kan jag lova!
Och imorgon har vi stor kontroll på gården. KRAV, ja ni vet kravmärkning, kommer hit och gör sin årliga megakontroll! Vilket är kanon att dom gör för då vet konsumenten att det dom betalar lite extra för verkligen ÄR enligt reglerna. Men man är ju alltid lite nervös när man ska kontrolleras in i minsta detalj :)

Jag kan meddela att lillebror i familjen har slagit sönder både den vita figurinen och krukan på bilden..... smäll i baken borde han ha :D

Näpp nu ska det fixas lite mat, jobbas lite och sedan läsa bloggar tror jag bestämt. Im orgon kommer min älskade kusin hit på eftermiddan och då ska vi julpyssla till hennes butik. Sånt gillas!

Puss o kram

5 kommentarer:

  1. Hej.. Vad mysigt att julpyssla :) Jag längtar tills det e dags här hemma.. Nu nöjer jag mig med att tända massa ljus! Ha en bra morgondag :)
    Kram Tilda

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Förstår om du är lite nervös, hade jag med varit;) Men det kommer gå sååå bra!!!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Hej goa du :)
    Lite mys med VAB :) Jag kan tänka mig att det är mycket jobb med en gård, jösses,hoppas det går bra med KRAV inspektionen. Ohh julpyssel, det låter verkligen som musik i mina öron.
    Tack snälla rara för dina fina ord till mig, jag blir så glad så du kan inte ana.
    Ha en härlig pysseldag.
    Varm kram
    Jessica

    SvaraRadera
  4. Men vilken veranda jag ser i ett tidigare inlägg.
    Ljuvligt att få julpynta där :)

    Haha visst är det bra med kändisuppdatering :D

    Kraam

    SvaraRadera
  5. Hej! jag kör oxå lite bild repriser ;) hoppas det gick bra med kontrollen kramiz Jessica

    SvaraRadera