måndag 10 oktober 2011

Husesyn 1

Välkomna hem till mej :). Gick och fotade en massa "förebilder" igår som jag tänkte spara och visa tillsammans med kommande "efterbilder" senare. Men det kommer ju dröja så länge så vi går husesyn redan nu :)Men jag kan bara lägga in 5 bilder i taget, är det samma för er?? Eller jag gör fel?

Här på glasverandan finns det mycket idéer som ska förverkligas innan jul.
Vårt sovrum, som jag inte helt bestämt om det ska vara sovrum i framtiden eller hur det blir... Här finns det oxå en mängd idéer, fast nu är allt så stort att greppa för tillfället!

Här har vi tv-rummet som oxå är under uppbyggnad.
Jag får göra ett inlägg till tror jag för detta var allt en minimal husesyn :) Snälla, har ni tips? Ni är så himlarns kreativa och duktiga så kommer ni på nåt så hojta till!

Puss och kram

5 kommentarer:

  1. Hej :)
    Va kul att du hittat till mig, nu har ju jag hittat till dig också. Jättemysig blogg :)
    Jag ska kika runt lite mer hos dig nu :)
    Vilket underbart hus ni har !!!
    Ha en jättefin dag.
    Kram på dig.
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Hej vännen, oj vilket fint hus ni har ( även om det är få bilder)
    Det finns så mycket potensial!! Tänk bara när du fått allt vitt som du vill ska vara vitt, hihi.
    Eller jag tror du vill ha vitt...:)
    Det är ju fantastiska fönster och dörrar. Och glasverandan blir jag riktigt avis på;)
    Svårt att ge idéer men ni kommer nog på vartefter. Man ska inte ha för bråttom. Vad jag kan se har ni ett vackert fiskbensgolv. Det får ni inte måla, hihi.
    Kramkram <3 nettan

    SvaraRadera
  3. WOW vilken glasveranda, vilken vacker kakelugn och dörrarna sen då!!! Så roligt att ha en sådan fin utgångspunkt att börja jobba med. Men ta det lugnt...ibland tar det tid att "värka fram" idéerna.

    När du lagt in dina fem bilder i inlägget, börja då om från början igen och lägg in fem bilder till, det brukar gå bra=)

    Önskar dig en underbar dag!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  4. Hej! tack för den lilla huse synen :) så mysigt! 15 fönster!!! oj oj vilket jobb för lilla mor.men roligt att få se resultatet sen.kakelugnen ser ju jätte fin ut! ha en go kväll...kramiz Jessica

    SvaraRadera
  5. Det var en fin runda i huset, synd att du inte fick in fler bilder. Jag lägger alltid in bilderna först och skriver sen. Du bor jättefint, så vackra dubbeldörrar och glasveranda.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera