onsdag 12 oktober 2011

gokväll :)

Tre sådana här källaringångar har vi. På pricken likadana. Nu måste jag ju fixa till dom oxå! Tusan :)

Dagen har varit så himla bra. Bra på jobb, mysigt möte på nya dagis och 4 av suggorna som har avlat färdigt fick åka på pension på en annan ekologisk gård, för att böka och ta hand om jord, och lilla jag står och vinkar och ropar - Ha det bra flickor! efter transporten med tårarna rinnande. Sånt värmer ett människogrishjärta kan ni tro.

Och min lilla mamma hon skrapar och slipar och målar! Stöp i golvet från diskbänken gjorde hon också idag, men upp igen :)

Puss & Kram








3 kommentarer:

  1. Haha ja jag förstår att du var lite lessen när dom åkte! Jag hade varit likadan;) Jösses vad jag har missat, vilka fönster i glasverandan! :) Ha det bäst!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Hej! låter som du har haft en bra dag! förutom lite sorg när suggorna for i väg.. kramiz Jesiica

    SvaraRadera
  3. Hej
    Åhh vilka vackra källardörrar, jag blir helt tagen av ert vackra hus :)
    Måste bara säga att din mamma verkar vara helt underbar som hjälper till o fixar, hoppas det gick bra med henne.
    Ha en underbar höstdag.
    Kram på dig.
    Jessica

    SvaraRadera