måndag 10 oktober 2011

Min goa mamma!

Ja här jobbas det för fullt! Men det är min mamma som står för slitet... Men man ska ju slita ut en generation i taget, eller hur :). Själv har jag bara jobbat till tio och har tagit några timmar ledigt nu för att hinna göra något här hemma. Har faktiskt inte varit fri en enda dag sedan den 5e september!
Så idag ska det städas o fixas och mamma skrapar fönster. Som ni ser är det rejäla grejor och här är 15 stycken på nedervåningen så hon har att göra ett tag :).
Den här urnan köpte jag på kusinens loppis i hennes butik, den är 50 cm och alldeles prålig och egentligen skitful, men blev riktigt fin i matsalen.

Nä nu ska jag nog ta och få något gjort, trots att soffan skriker efter mej.

Puss o kram

2 kommentarer:

  1. Snäll mamma du har.:-)
    Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Urk, vilket trist jobb din mamma har!!! Tur att inte jag är din mamma hahahaha. Men förbaskat snäll är hon!!!!!

    Kram Susanne

    SvaraRadera