måndag 31 oktober 2011

Ledig måndag!

Hej alla!! Idag har jag ledig dag efter att ha jobbat helg. Inte dumt alls! Jag och lillebror har småpysslat hela dan. Men han börjar bli hostig, febrig och snorig och det känns inte som nåt bra läge denna veckan.... Jobb upp över öronen och Halloweenfest här hemma på lördag för 50 personer... Men vad gör man??

Jaja, men efter att ha tittat i en annan blogg där det pysslades taggtrådskonst var jag bara tvungen att prova. Vore brottsligt annars då det ligger flera mil med taggtråd i en skrothög på markerna här. Inget lätt material att jobba med, men jag får väl kläm på det med lite träning :)

Jag vill dekorera det mer med naturmaterial, men lillebror sover och jag kan inte gå ut.

Min första tanke var att gör en krona, men se DE får vänta, för jag, tången och tråden var långt ifrån ett team!!

Pussar och kramar

4 kommentarer:

  1. Hej! det där med Halloween fest låter ju dö kul ;) hoppas ni inte åker på flunsa tills dess! önskar dig en fin vecka! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Så snyggt! Jag älskar det råa taggiga till det vita och romantiska. Vill gärna prova på det vid tillfälle:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Riktigt fint hjärta du fick till.
    Fest för 50 pers är inte illa, hoppas lillebroren snart blir frisk igen så ni kan ha festen till helgen!

    Kram
    Sara

    SvaraRadera
  4. Åhh jag gillade hjärtat!
    Ohh jösses så mycket folk kommer bli en stor fest!

    Kramar Kathrine

    SvaraRadera