tisdag 8 mars 2011

avundsjuk, ja e så avundsjuk

För tillfället händer inte mycke här hemma som syns... Småfixningar innan vi ska flytta in i våra färdiga rum bara. Men snaart kan jag lägga in bilder på resultatet.

Sedan är det bara att ta tag i nästa projekt, som jag tror blir att måla köket och sedan ska vi fixa Ms rum, han saknar liksom en vägg.... Jag fick ju ett ryck för ett tag sen och ville att vi skulle riva ut hela den stora garderobsväggen..... sagt och gjort, men det visade ju sej att där var en dörr, en massa rör och annat bakom, så nu måste vi klä gipsa väggen innan vi kommer vidare där. Ja usch, det tar tid, kostar en massa pengar, men är alldeles alldeles underbart när man får resultat :)

Så bild idag blir såååå tråkig, men iallafall ett av mina små fynd från prylbutiken vi var i eftermiddags.

I morgon flyger största sonen till London med sin kompis för en långhelg där, e jag avis??? Nääääedå.... ( ljug ) :D

4 kommentarer:

  1. Så söt burk!

    Ja det är jobbigt att renovera, för nästan alltid dyker det upp något som man inte alls hade räknat med.
    MEN skoj är det när det blir klart:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Burken är jättesöt!
    Det kan vara jobbigt när man är mitt uppe i ett projekt men det är så skönt när det är klart och allt blivit så bra:)
    Kämpa på
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  3. Ja J ..du får nöja dig med en helg i sverige...;)Ja oxå..inget LONDON för mig heller,haha.

    Ja projekten kan driva på i all evighet i perioder...Saker dyker upp på vägen (som man oftast INTE räknat med alls)..Men som sagt,vilken lycka när det e gjort.
    Asken du fyndat var jätte söt!!

    Kram ANNA

    SvaraRadera
  4. Gulligt fynd!
    Ja, ibland är det kaos när man renoverar1 Men som du säger, det blir ju så bra!

    Kram Åse

    SvaraRadera