lördag 26 mars 2011

Pysslat


Jag har ju en himla tur jag. När jag helgjobbar i affären så får jag befinna mej i världens finaste miljö. Butiken är så sagolik. Den ligger i en större inredningsbutik som också är fantastisk.

Och idag har jag mellan kunderna pysslat påskpynt. Påskägg och strutar som om man får säja det själv blev väldigt fina. Ska försöka komma ihåg kameran imorgon. Äggen såldes direkt så jag skickade min kusins man ( det är ju min kusins butik), till affären för att köpa fler. Så medan jag sitter hemma och dricker vin & kusinen är i Köpenhamn på bloggresa så sitter C och grundmålar påskägg vita :))

Klänningen hänger i butiken och är kusinens brudklänning, och den där rejäla nyckeln ska flytta direkt hem till mej imorron när jag slutar!!

Kram på er

1 kommentar:

  1. Snygg nyckel!

    Hoppas vi får se äggen som du pysslar, kanske jag kan få lite inspiration då. Jag har några ägg som ligger och väntar på att bli omgjorda.

    Kram Susanne

    SvaraRadera