torsdag 3 mars 2011

Mr Securitas och golv



lille securitasvakt, världens snällaste storhund. Han ville va med på bild :D
Nu till nästa dilemma :) Det har varit meningen från början att vi skulle lägga nytt golv i hallen uppe, men hör och häpna nu har lilla jag ändrat mej. Under den vrålfula mattan som säkert var chic nån gång på 30-talet, och masoniten vilar ett helt obehandlat trägolv!

Vad göra nu då?? Måla de grått eller köra samma som trappan?? Jag lutar åt det bruna, men ÄLSKAR målade brädgolv!

Vad tycker ni??



PS Min bloggklocka är nog från Asien för det är inte vid dessa tider som det står att jag gjort inlägg som jag skriver!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Så roligt med en ny följare=) Vilken fin hund du har, jag skulle så gärna vilja ha hund, men min make vill inte.

    Att råda dig om trägolvet är svårt. Målat trägolv är ju fint...;-)

    Ha en fin fredag och en härlig helg!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera