söndag 27 mars 2011

Pyssel på arbetstid!





Godmorgon! Jag har redan hunnit möblera om i vardagsrummet minsann så här på morgonen. Men nu väntar det lite pluggande....
Lillebror har ju sitt rum på ovanvåningen och där kan han ju inte vara själv ännu så han har en del saker här nere oxå och det skapar lite kaos, men så får det va ett tag till nu har jag i alla fall ändrat om så att hans saker inte dominerar HELA rummet.

Efter pluggeriet ska jag fixa ihop fler ägg.( Jag ska inte värpa...) Bilderna visar lite av vad jag gjorde i helgen. Men det är bara att fortsätta för vi ska ha två mingelkvällar i butiken denna veckan.

Ha en underbar vecka! Eller i alla fall så bra de går :)

2 kommentarer:

  1. Fina påskägg du har gjort.
    Så kul för dig att få jobba i en butik med lantlig inredning.
    Jag lägger mig som följare om det är ok?
    Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Vilka fina ägg du har "värpt" ;)..
    Jätte sött...
    Visst e det härligt att pyssla....

    Kram ANNA

    SvaraRadera