måndag 21 mars 2011

Nya tag

Ny vecka med nya tag! Tycker vi har legat av oss här hemma och nu får det hända nåt ordentligt. Visserligen målade jag MASSOR av småsaker igår. alla loppisfynden plus lite annat fick sej en omgång.

Idag bär det först av till VC med lillebror som är lite hängig än. Kolla hals och öron.

Sedan ska jag tömma en gammal ful byrå som är full med allt möjligt skit sen ska den få flytta till tippen.

Bilden är på mina ungar. Inte ofta man lyckas samla alla på en gång men i torsdags så hamna dom i soffan allihop. Kan ju använda detta kortet till ett förekort eftersom det ska stajlas om inom kort. Ja, inte barnen med vardagsrummet :))

3 kommentarer:

  1. Hej =D Japp visst e det härligt med ett foto med ALLA älsklingar på samtidigt,och jätte kul att få se dom =).
    Du ser ut att ha jättefint hemma,Men visst e det kul med före och efterbilder.
    Väntar OTÅLIGT ;)

    Kram ANNA

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag lyckas ALDRIG få alla tre på samma bild!
    Tror att jag måste muta dottern med något så att jag får låna kameran när hon är i plugget:)
    Ha det gott
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  3. Tänkte bara tipsa om att du nu har chansen att bli dagensblogg:)
    Klicka här för att anmäla dig:
    http://www.domkallarmighannes.com/2011/03/dagens-blogg_21.html

    Eller ställ en fråga i min bloggsvarsruta och bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dagligen:)

    SvaraRadera