fredag 4 mars 2011

Ojojoj




Ja, så här såg det ut för några dagar sedan, allt var kaos, rörigt, slitet och skitigt. Jag drog i allt överallt och det såg ut som en kvart här hemma.
Nu börjar de ordna upp sej lite, fotar senare så man kan jämföra, blir ju så himla roligt för oss här hemma att kolla på sen en gång, man glömmer fort!!

Annars är allt lite rörigt som vanligt här i huset, mitt herpes växer och frodas i snart halva ansiktet, Lillebror och M, min 16årige son har klabb med magen, dom är upplösta om man vill uttrycka det så + att jag ramlade över en byrå och skrapade av yttersta hudlagret på ena skenbenet nyss. Så nu har jag gnällt av mej!
Nä förresten, har läst i så många bloggar hur fint och soligt det är idag, men se i Skåneland där jag bor har vi underkylt regn och rugg :(

3 kommentarer:

  1. Ja fy så hemskt ni hade de... ;0)
    Med din vanliga otur så förstår jag att du har slagit dig..
    Puss på dig
    Ses i morgon
    kusin vitamin

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad kul att jag har fått en ny följare!
    Det ska bli spännande att få följa er renovering:)
    Ha det gott
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  3. Det ska bli kul att se förändringen, alltid lite jobbigt när man är mitt i det men det blir bra till slut!

    Kram Susanne

    SvaraRadera