måndag 28 mars 2011

Nästan färdig :)



Nja, det är väl att ta i har massor med saker kvar, bl.a lägga ner gardinerna en bit, det ser ut som att katten e dö i gardinform, ja man sa så när jag va liten om man hade för korta byxor :), hitta knoppen till gardinstången som lillebror snott och en massa pynt och pyssel, plus en sak till....disken... Mmmm, den står fortfarande kvar!

För vi fick ge oss iväg och köpa fotbollsskor till sonen och efter att ha spenderat ett par timmar med det blev det Sveriges mest kända restaurang. Ja och då behövde jag ju liksom inte bekymra mej över att laga mat :)) Men nu e de dags! Tamejfanken!

7 kommentarer:

  1. Oj vad du har legat i:) Jobba inte ihjäl dig bara;)

    Blir ljust och fint, en bra färg den där vita;)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Hej! tack för titten hos mig :) hmm vad fint du har här me...Ha en skön fortsättning på veckan´! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. Vad fint det blir! Duktig du e!
    Jag blir trött bara jag ser bilderna! ;)

    Men min ork kommer nog tillbaka snart hoppas jag....

    Tack för din gulliga kommentar inne hos mig. Jag har inte provat nån naturmedicin men jag höll mig in i det sista med att ta penicillinen. (Gillar inte att ta penicillin då jag alltid brukar få fler sjukdomar pga nedsatt immunförsvar). Men nu var det tvunget kände jag....
    Kanske skulle ta och prova naturmedicin istället, borde ju vara mycket bättre för kroppen! :)

    Ha en fin kväll.
    Kram Åse

    SvaraRadera
  4. Ja de har jag ;0)
    Så fint du gjort de.
    Vi kan väl höras i morgon kväll om visningen
    Natti natti

    SvaraRadera
  5. Vad fint det blev. Ja, vit färg kan göra mirakel!
    Kram Sonja

    SvaraRadera
  6. Så fint du gör. Riktigt mysigt.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  7. Meeeeeeen vilken förvandling=).Va du har legat iiiiiiii!! Jättefint!!
    Förstår att disken står kvar......
    ;)

    Ha en skön och LUGN tisdag nu

    Kram ANNA

    SvaraRadera