måndag 28 mars 2011

Jisses...



Jaaa, första bilden visar hur köket som skulle göras om nästa helg såg ut i morse.... Men när jag var klar med plugg och jobb så hade lillebror precis somnat på dagis och jag tog fram färg för att börja med ett litet skåp och hyllan.... Resten av bilderna visar hur det ser ut nu, gruuuumpfff, och snart kommer mannen hem, jag hade liksom inte ens tagit tag i disken som jag hoppade över igår kväll när jag började, gissa om jag har KAOS!!! Men den gula färgen på väggarna e borta :)) Återkommer kanske ikväll om jag hinner!

2 kommentarer:

  1. Hahaha snacka om kaos!! Men jag gör precis likadant!!!! Varför ta disken när man kan börja måla direkt?!

    Så fina dina ägg blev:) Måste försöka ta mig i kragen och börja på mina nu:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Men du har ju varit flitig ändå, fastän du hoppat över disken!
    Tack för besöket hos mig i min bloggvärld!

    SvaraRadera