torsdag 24 mars 2011

Lönedags yeahhh och vita ångesttankar


Imorgon är det fredag tack och lov för det innebär lön!! Det sitter som en smäck :)

Har ju glömt att visa min kille jag fick me hem från loppisen senast, han ska snart få en blomma att spela för.

På andra bilden sitter lillebror, jodå, så såg han ut för en halvtimme sedan... e jag klok som ska måla hela köket vitt nästa vecka? Ja, faktiskt så tror jag det är lättare att ha vitt, visst, ett sabla torkande och tvättande men det gror aldrig in, syns direkt och häck väck med smutsen!

Nu laddar man för helg, snabbgenomgång : skola imorron förmiddag, sedan direkt iväg och jobba till sex, köra och lämna massor med saker på barnloppis, hem och träffa familjen lite, Ps tre barn ska oxå vara här i helgen. Nä nu ska ni inte behöva läsa mer sånt. Skittråkigt ju :P




3 kommentarer:

  1. Hallå!
    Ja lön är aldrig fel!:)
    Funderar på att ta med mig stora plånboken och göra en loppistur i helgen:)
    Ha det gott
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  2. Tack för kommentaren på min blogg. Kul med nya "bloggvänner". Vilken söt blomkruka du hittat. Det blir nog fint med en blomma i den.
    Ha en skön kväll. Kram Sonja

    SvaraRadera
  3. Haha tycker iallafall att HAN e charmig!!! =D!!
    Ett vitt kök e alltid fråscht..,så satsa på det du..e ju ganska bra att skiten syns ;)

    Kram ANNA

    SvaraRadera