onsdag 20 april 2011

Dymmelonsdag

Japp, det är det idag och då börjar ju stilla veckan enligt gammal tradition vilket inte innebär att vi har stilla vecka, eller hur??! Nej nu ska det frossas, skrattas, mås illa, umgås och allt annat!
Den här lille Kärringen är på påskfest nu, lite sur över det här med klänningen blev han när vi skulle gå och han insåg att det var så han skulle se ut, så jag tror inte att outfiten är kvar på honom nu....
I eftermiddag blir det blomsterinhandling så det kommer nåt i pottor och urnor där ute. Plus att jag ska på loppis. Huja, det är hårt att ha påsklov :)

Rosévinet var för övrigt jättegott! Enkelt förpackat i tetrapack, 59 kr och hette Rosie. Rekommenderas!

Kram på er!!!

10 kommentarer:

  1. Sötkotten!!!!! Min lilla Jennie var gumma hon oxå i morse =)..GULLISARNA=)...
    Vilken vitfin påsk ni får..,så mycket fint =)..ja här e det sååå sparsamt i år..att jag nästan skämms...:@...
    Av nån anledning har jag INGEN som helst påsk känsla i år =(..Tror det beror på tjafs med äldsta barnens far..,så kan det bli ibland ..
    ha det gott nu bästa du !!

    kram ANNA

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Jag som inte tycker den är märkvärdig alls men med lite färg+piff blir den ganska bra!

    Så söt liten kärring!
    Åh va kul med loppis!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  3. Men såå söt :) Jag är också vit i påsk för första gången. men jag gillar det! Känns så lugnt och harmoniskt.
    Ha en bra kväll :) Kramkram / Nettan

    SvaraRadera
  4. Stackars kille
    Vad ska de bli av honom ;o)
    Kärring redan..
    Puss på dig kusin
    Ses i morgon

    SvaraRadera
  5. Hahaha lilla killen, sååå söt:)) Fast jag förstår om han inte är stormförtjust;)

    Kul med lite blommor i krukorna.

    KRAMMMM Susanne

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  7. ..(\(\..♥../)/)
    ..( '.')....('.' )
    o(_")").(“(“_)o
    ”˜˜”*°•. ˜”*°••°GLAD PÅSK!!!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  8. Vilken sötnöt ;) Hoppas det kommer några godissugna påskkärringar till oss imorn oxå :) Hoppas du hittade något på loppisen?! Önskar dej en härlig helg med god mat, mycket skratt & sol så klart.. Kram Tilda

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Söt liten `påskgumma´.
    Jag har en liten tjej här som absolut ville vara tomte i morgon på påskfesten;)
    Ha en härlig påsk.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  10. Gomorron
    Han är jättegullig, du hann ta foto, det var bra. Gissar att du har planterat dina blommor nu, fint med röret som kruka.
    Önskar dig en riktigt
    Glad Påsk
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera