onsdag 6 april 2011

Ikväll bär det iväg på party. Jag tycker att det är så himla kul att packa upp det jag säljer och ställa snyggt och sen kommer det glada tjejer och tittar och pratar och fika bjuder ju alltid värdinnan på som pricken över i :) På bilden visar jag lite av det jag har med mej, tvålar och krämer. Mmmmm de doftar ljuvligt vill jag lova!

Och det bästa är att jag hinner inom en loppis som har öppet onsdagskvällar på vägen dit. 2 flugor på smällen är aldrig fel :)) Hoppas det blir nåt fynd. jag vet vad jag vill ha iallafall...


8 kommentarer:

  1. Åååå vad skoj med party.Vad är det för härliga grejer du säljer?Hoppas att du hittar det du söker på loppisen.Ha en skön kväll.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Härligt..,ja jag känner doften ända hit..Härlig bild..
    ha en trevlig kväll..å lyckatill med loppisfyndet oxå!!

    Kram ANNA

    SvaraRadera
  3. Hej Jessika.
    Men vad glad du gjorde mig som gillade min budgetrenovering. Tack själv. Ja alla har ju inte obegränsade resurser, och det ska räcka till mycket.
    Men vad begåvad du är, som har gjort de fina lycktorna efter egen fantasi, snyggt!!
    Hoppas du fann nåt kul på loppis, och hade en trevlig kväll.
    Ha det så bra.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  4. Ska bli kul & se vad du hittade på loppisen.
    Hm...Fin boken blev ;0)
    Kramisar'
    Sus

    SvaraRadera
  5. Hoppas partyt gick bra. Kan tro det luktar ljuvligt:)

    Då får vi snart se vad du fyndade på loppisen, hoppas jag:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Hallå!
    Vad är det för spännande märke du säljer? Ska bli kul att se om du hittade det du sökte på loppisen:)
    Ha det riktigt gott
    Stor Kram Annelie ♥

    PS känner så väl igen mig när du pratar om att vara virrig! Just nu är jag värsta virrpannan och glömmer bort allt hela tiden-suck!

    SvaraRadera
  7. Hej Jessika!
    Kul med lite party,ser ut att vara fina saker du säljer.
    Hinna med ett litet loppisbesök också är ju aldrig fel:)
    Såg att du fått din bok klottrad.Den tidigare boken lyckades min lillskrutta bläddra i,så pappret på framsidan gick sönder....Då blir man ju inte så glad.
    Må så gott
    Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Hoppas partyt gick bra och att du gjorde några fynd på loppisen. Kram Sonja.

    SvaraRadera