torsdag 28 april 2011

Host host host...

Alla mina planer för idag gick i stöpet när lillebror fick VÄRSTA hostan inatt, jisses som han hostat! Han har ju känsliga luftrör stackaren. Så det blev hemmadag för honom.

Så nu är jag ju inte alls stressad inför marknaden i helgen... I morgon lunch ska jag ut med mina grejer till kusinen, då ska det liksom va klart. Är det de då?? Näääää.....

Jag köpte en väldigt stor bordslampa igår, som vanligt när jag tar bilder ser allt mindre ut, men den är rejäl och skärmen i plåt. Maken och dottern skämdes för dom tycker att den är så himla ful :)Nu ska jag fiffilura ut vad jag ska göra med den. Några tips??

Den ska stå på byrån bredvid min säng iallafall.

I morgon ska jag fota lite av det som ska med på marknaden och visa er.

Pussar och kramar

5 kommentarer:

  1. Jag gillar lampan! Skitsnygg!
    Du ska se den jag målat vit som jag hade med i ett inlägg, den är enorm!!! Mega!
    Men snygg! :)

    Har du lagt till dig som följare till mig alldeles nu??? Gulliga du! :)))
    Har noll koll på hur man kan se vilken ordning folk lagt till sig, kan man se det någonstans??

    Kramen!

    SvaraRadera
  2. Skynda långsamt allt löser sig;)
    Man ska inte stressa då tar det längre tid.
    Lampan kan du klä i ett tunt fint tyg, Det har jag gjort med en tråkig lampa.
    Fast tyget är egentligen en bordslöpare. Kan fota och visa på min blogg:)
    Du hittar säkert på något;)*
    Kramkram / Nettan

    SvaraRadera
  3. Jobbigt att vara stressad. Men det är lika bra att ta det lugnt, det går inge fortare för att man stressar. Då brukar det mesta bli fel och så tar allt ännu längre tid. Så brukar det bli för mig iallafall...Det löser sig nog. Lampan kanske du kan klä med ett tyg eller en lampkjol. Eller varför inte texta en text på den. Sov gott tex om du ska ha den vid sängen. Den blir nog fin.
    Ha det bra. Kram.

    SvaraRadera
  4. Inte kul med stress...
    Du kommer säkert på nåt kul med lampan.
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  5. Pssst...
    Du e ju en baddare med stämpeln.
    Beror ju på om den ska vara romantisk. Jag har ju INGA lakarn Alls Som du kan ta av.
    Puss på näsan kusin vitamin
    Seeee you to morrow

    SvaraRadera