lördag 9 april 2011

Vårvindar och sol :)

Så, halva dan gjord. Plock i morse, sen loppis en liten stund med kusinen, sedan ut en tur i hennes butik. L och hennes kompis va med och lillebror och dom längtade hem sedan så jag får fortsätta loppandet i morgon. Hyllan jag glömde köpa sist var klart borta. F*n!

Lillebror sitter och sover i bilen och jag ska passa på att ge mej ut i trädgården, där ser banne mej inte klokt ut!! Senare ska jag ta mej en cider och fira våren minsann. Riktigt kall på trappan i kvällssolen, så får man en lite försmak av sommaren.

Vad jag egentligen skulle visa med bilden var den söta ängeln jag målade och fäste på kandelabern, men hon syns ju knappt stackaren...

Ha en bra lördag!

6 kommentarer:

  1. Låter som du haft en bra dag...en kall på trappen låter inte tokigt...men det blåser ju så förbannat så man blåser väl bort, haha!
    Ah, så bra blev dom inte mammisarna, men nu har jag gjort ett par nya som jag blev sååååå nöjd med...får man säga så?????, haha, det skiter jag i!

    Ha en fortsatt fin dag!
    Kraaaam!

    SvaraRadera
  2. Fniss..
    Man får ha förstoringsglas för & se en ängel..
    Vi ska gilla kom mannen just in & sa. jag ska skynda mig ut & sätta mig med näsan i solen en stund.
    Tack för snabb & mysigt runda på loppisen.
    Kramisar
    Sus

    SvaraRadera
  3. Haha...ängeln syns faktiskt, när man förstorar bilden...:))) Blev suuperfint..:)))
    Vi var oxå på en liten runda i förmiddags...skippade dock B-holms loppisen...
    Ha en fin lördagskväll, vännen...
    Kraamizar Git

    SvaraRadera
  4. Hej Jessika.
    Ja men det det är en härlig bild, och viken snygg kandelaber du har, en mysigt hörn men ljusen tända.
    Det kommer alltid en ny hylla, för välden är full med saker, det är ingen brist, kanske en ännu bättre.
    Ha en fin helg.
    kram Zara

    SvaraRadera
  5. Snygg kandelaber!!!!
    Ha en fin Söndag!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  6. Jättefin bild även fast lilla ängeln inte syns så mycket :o)

    Vilken mysig lördag du haft! Hoppas idag blev en riktig mysdag också!

    Kram

    Monika

    SvaraRadera