söndag 3 april 2011

Men!!!

Där är nåt som är knepigt med min blogg... Jag kan inte kommentera hos alla och inget blir som vill...

Här ligger dimman tät och det är ljummet i luften, vad månde det bliva för väderlek idag?? Håller tummar och tår för en vacker vårdag. Det känns nästan som att det skulle bli så.

Jaja, helgen gick som ett skott och nu är det ny vecka med nya planer. Lillebror är hemma med mej idag då han hade feber igår.

Lista för denna veckan:
Fixa lillebrors rum
Fixa vårt sovrum


Det var ju tänkt att det skulle målas om innan jag fixade till det men maken har fotboll måndag, tisdag, torsdag, lördag och söndag denna veckan så jag ger upp med väntan på det just nu. Golvet är ju inte ens färdigt i hallen...

Ha en härlig vecka! Massor med vårkramar

5 kommentarer:

  1. Synd det krånglar med din blogg...,men det verkar vara många som har problem just nu?!!!

    Hoppas du passar på att vila nu denna vecka då..,när gubben har sporten för fötterna...Nya prjekt nästa vecka...;)

    Kram ANNA

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Inte helt enkelt det här med bloggandet :) Ja du männen de är upptagna varelser :))min åkte nu o jobba o kommer på Fredag..Ha en fin Måndag hoppas lillen kryar på sig! kramiz

    SvaraRadera
  4. Det krånglar ibland med Blogger och ibland kan det vara inställningarna.
    Behöver du hjälp så säg till så ska jag se om jag kan göra något.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Det händer mig också emellanåt. Då brukar jag vänta ett tag och plötsligt funkar det igen. Vet inte vad det kan bero på. Men det är väl så med datorer, man förstår inte vad som händer ibland...
    Kram Sonja.

    SvaraRadera