tisdag 12 april 2011

Regn och the....

Japp, det är kontraster, igår vid denna tiden satt vi i trädgården och fikade idag forsar regnet ner och har gjort heeela dan.Så det är filt och the som gäller. Men jag har suttit och skrivit skolarbete så det har inte gjort så mycke, bara att man blir piggare när solen är framme. Jag hade såklart glömt barnvagnen ute, vilket jag gör rätt ofta, och snart möglar den väl....

Ikväll ska ja göra klart mitt skåp som maken fick upp på hallväggen igår, det ska fixas lite till.
Min lilla knoppbräda kom oxå upp (rejäla skruvar använder han minsann ).

Puss och kram på alla

7 kommentarer:

  1. Snyggt skåp! Kommer bli toppen i hallen, kan jag tro! :)
    Ja, idag är det skitväder, det håller jag med om. Men det skulle väl bli bättre till helgen, i alla fall så hoppas jag det.

    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Kul att fixa och dona:) Vädret är gööör trist med tanke på att jag jobbade alla tre dagarna då det var toppen väder och ledig idag när det regnar:( Jaaa det är synd om mig;)))))

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Vilka fina saker. Tråkigt med regn. Vi har inte heller haft världens bästa väder idag, men regn har vi sluppit iallafall...Kram Sonja.

    SvaraRadera
  4. Grattis! DU har något att hämta inne på MIN blogg!!!

    Vilken fin hylla..å knoppbrädan..urgulligt..
    Regnet har vi sluppit,men ganska gråmulet...,solen kikade fram en stund på em...Gla för det lilla....

    Kram ANNA

    SvaraRadera
  5. Hej tjejen! Du har något att hämta hos mig med! i dag är alla så givmilda :) kramizar Jessica

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Ja idag har det verkligen inte varit något härligt väder! Igår sken solen och det var 20 grader varmt och idag regnar det och blåser och är kaaallt!
    Ha det gott
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  7. gulliga saker ...visst blir det fint med lite vit färg ...din hylla blir fin på väggen ...knoppbrädan var charmig ...ja ibland så fäster männen sakerna rejält ..hi.hi..min brukar säga ...är du säker på att du vill ha det här nu ?? men visst kan man ändra på sig ibland ...ha en bra kväll ..kram jeanette.kallebodalantliv

    SvaraRadera