torsdag 21 april 2011

Startskott!

Ja nu är det påskledigt på riktigt här hemma. Även maken har ledigt. Fast han är minsann på fotboll....
Jag städade och fixade i förmiddags sen bar det av till kusinen och hon kan ju rasta en så man får håll i sidan! Blomsteraffären, lunch, Ikea, och stora köpcentrat och Panduro på två och en halv timme!! Kusinen är exakt som min mamma, kan liksom inte gå utan småspringer!Jisses kors och varmt var det.

Så när jag och lillebror varit och handlat lite så höll vi oss i trädgården och satte alla blommor jag köpt. Mycke snyggare nu! Men jag är inte klar så ni får vänta på bilder :)

Istället visar jag min ljuslykta som blev en kruka.
Och min stolta krona som är lite stöddig nu när han blev uppgrävd ur en loppislåda, stylad och fick en murgröna.

Kram på er häxor nu jäklar!

6 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag har också handlat blommor idag:)

    Kikar in och önskar dig en riktigt glad påsk!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Ja ja ja...
    "Litta"
    Motion har ingen dött av..
    Puss på näsan kusin

    SvaraRadera
  3. Så fint det blev. Tänk vad lite loppisfynd kan göra:)
    Sov gott :)
    Kramkram / Nettan

    SvaraRadera
  4. Lät som en hektisk dag men massor av uträttat iaf :)

    Va fina saker du hittade på loppis, gillar tänket att kronan blev en kruka. Supersnygg vit blev den också!

    Ha en toppen skön påskhelg

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Önskar dig och din familj en underbart skön påskhelg!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Tjenixen.. Önskar dig en Glad påsk med mycke påskgott.. kramiz Jessica

    SvaraRadera