söndag 10 april 2011

En av dom finaste i mitt liv

I detta inlägget vill jag tacka min kusin, Sus (bloggarinnan med www.minvindsvaningpalandet.blogspot.com ). Hon finns alltid och har alltid gjort i hela mitt liv både när det varit roligt och enkelt men oxå alltid när det varit tungt och jobbigt.
Hon har humör som få men är den varmaste människa jag vet. Hon har tusen järn i elden, är alltid lika fin och fräsch, har ett hem som de flesta skulle avundas men har ALLTID tid att finnas. Hon kan konsten att njuta i sin stressade värld. Och hon har alltid tid för lilla mej :)

Det är tack vare henne jag hamnat i bloggvärlden och det är i hennes butik jag får hjälpa till och det är en lisa för själen. Det är också tack vare hennes otroligt vackra hem och hennes sinne för ordning som jag tagit tag i mitt hem. När vi passade hennes och hennes mans lägenhet i vintras kände jag bara att nu får det vara nog med vårt kaos. Det var dags att vi tog oss tid att ha det fint igen.

Men framför allt är hon den jag kan ventilera ALLT med. Hon är den där jag kan öppna det innersta inför.

Det var min kärleksförklaring det... Annars har jag och maken mest kört till tippen och varit på loppis hela förmiddan och eftermiddan har varit i trädgården. Har varit en toppendag! ( Förutom att här luktar lite skit, avloppet blev spolat för en stund sen.... )

Pussar och kramar



11 kommentarer:

  1. Härligt med en sån kusin och vän. Det behöver man.
    Ha en fin Söndag. Kram Sonja.

    SvaraRadera
  2. Oj nu sitter jag här & tårarna trillar på min kind. Min Älskade goa kusin. Tycker nog allt att de är du som sätter lite fart på mig just nu.Hm..
    Fniss..Är ju lite äldre än du;0) Jag har många ideer men hinner ju aldrig göra något av dom. Tur du finns & kan hjälpa mig ( Ge & ta )
    Som sagt jag finns ALLTID här.
    Kraaaam på dig
    Sus

    SvaraRadera
  3. Underbart med en sån kusin och vän.Önskar dej en skön kväll och en fin start på den nya.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Det var ett fint inlägg, så bra du skriver om din kusin. Och avloppet blev spolat till slut, skönt och ha det gjort.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Tänk ! vad lycklig du kan vara som har en sådan vän och kusen ...ta det tillvara ...ibland så finns det sådana härliga omtänksamma vänner ...jag blir allt lite avis ...ja att hålla på med avlopp ...det har vi också erfarenhat av här ...sedna vårt nya avlopp kom...så har det luktat hela tiden ...vi håller på att bli tokiga ....ha en skön kväll ..kram jeanette.kallebodalantliv

    SvaraRadera
  6. Tack för titten på min blogg! Vilken underbar kärleksförklaring, man blir ju alldeles varm om hjärtat när man läser. Ha en fin start på veckan, hoppas solen dröjer kvar lite till.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  7. Vilket fint inlägg om en människa som jag förstår betyder massor för dig! Härligt med inspirerande människor och goda vänner!!

    ha en fortsatt bra söndagskväll nu!!

    Kramis sanne

    SvaraRadera
  8. Så underbar relation ni måste ha! Blir väldigt avis nu, låter ju så härligt:)

    Hoppas helgen har varit toppen:)
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  9. Härligt! Önskar att jag hade en sådan vän....Kram susanne

    SvaraRadera
  10. Det är härligt att ha en sådan vän och är man släkt så har man mycket gemensamt.
    Hoppas att du får en dag med mycket sol och värme.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  11. Det var ett fint inlägg.:-) Kram Stina

    SvaraRadera