onsdag 13 april 2011

Utlottningsdags hos mej!


Ja nu när jag har hoppat på det här med att vara med i utlottningar så tycker jag väl att jag får ha en själv oxå. Jag börjar lite smått med den här lilla nätkorgen med ett järnhjärta och en liten "tazzle". Där är små bjällror på hjärtat som låter så sött.

Det här kan bli ditt. Du får en lott för en kommentar hos mej där du beskriver med ett ord vad våren mest betyder för dej och du får två lotter om du även länkar till mej med bild från din blogg.
Har du ingen blogg skriv din mejladress.

På långfredagen, den 22/4 drar jag vinnaren.

Puss och kram på alla

14 kommentarer:

  1. Klart att jag vill vara MED!!! Underbart!!!
    Å va fina då!!!!!

    Våren för mig,är heeeeeeeeeelt klart FÅGELSÅNGEN!!!!
    Länkar NATURLIGTVIS OXÅ ;)..

    Kram å ha en fortsatt skön onsdag ...
    ANNA

    SvaraRadera
  2. Åhh så mycket fint!!!!
    tar en lott jag och hoppas på tur!"
    Kram kathrine

    SvaraRadera
  3. Hej klart jag vill vara med o tar 2 lotter, har länkat så klart!

    Våren för mig är lika med vara ute i trädgården och påta i rabatten, se de komma upp grönt o förundras över hur de växer så fint!! Och att kvällarna är ljusare, en väntan på sommaren!!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Hejsan!

    Det var som tusan vad skoj med utlottning:)
    Beskriva våren med ett ord. Hmmm det får nog bli LÄNGTAN.
    Jag tar 2 lotter, länkar såklart:)

    Ha det bäst!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Nääää....nu såg jag att Susanne snott mitt ord...;))) Våren för mej betyder verkligen LÄNGTAN....men om jag nu ska hitta ett annat ord...så får det bli....UPPVAKNANDE.....från vinterdvalan...:)))
    Självklart vill jag ju tävla hos dej, Jessican...;))) Länkar oxå....
    Ha de gött!
    Kraaamizar Git

    SvaraRadera
  6. jag får nog bara ta en lott ikväll ...har ingen som kan hjäpla mig att länka dig ...men jag ska söka efter hjälp ...är en liten data nörd som inte kan så mycket ..hi.hi...men jag lär mig lite efter hand ...det bästa med våren ,,,ja - att glädje och lusten kommer tillbaka igen ...så känns det för mig ...dina hjärtan var söta ..kram jeanette.kallebodalantliv

    SvaraRadera
  7. Men tack va snäll du är!
    Ja visst är kossorna fina!

    Jag vill gäärna vara med i din utlottning av så fina saker!
    Att beskriva våren o allt vad den för med sig med ett ord är svårt, men efter en låång vinter med massa längtan till denna tid blir mitt ord: LYCKA!!

    Trevlig kväll!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  8. Vilken otroligt mysig blogg du har.
    Hittade hit tack vare länken om utlottningen och kommer verkligen fortsätta kika in här.
    Vill självklart vara med.
    Våren för mig betyder ENERGI, efter den mörka vintern så fylls man verkligen av energi när det bara blir ljusare och ljusare.

    2 lotter, ska länka direkt.

    Kram Malin

    SvaraRadera
  9. Vilken fin utlottning du har, roligt med en fråga. Våren kommer med värmen, det gillar jag. Ogillar vinter och kallt.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  10. Ja, hit hittade jag.. från någonstans! :) Och glad är jag för det!

    Jag är väl lite annorlund än dom flesta andra som älskar våren. För mig är det lite blandade känslor då jag på nåt vis inte alltid gillar våren.
    Så mitt ord blir "måsten"
    Alla "måsten" (som ändå är HÄRLIGA den här årstiden) Det ska sås, planteras, putsas fönster, krattas, vårstädas, fåglarna sjunger högt och irriterande! Haha, jag låter som en pessimist.. så illa är det inte. En härlig tid men det händer mycket! Det är väl kanske känslan av att inte hinna med allt man VILL!

    Jag är iallafall gärna med om en lott i utlottningen!!
    Ha en skön dag!!!

    SvaraRadera
  11. Naturligtvis vill jag vara med i din utlottning- vinnaren dras när jag ska hålla 70-årskalas för min mamma. Vi ska vara i min koloniträdgård- kanske det kan ge mej tur i utlottnningen!

    Mitt vårord blir LUST!

    Så här i mitten april känner jag alltid lust till alla vårliga projekt som står för dörren; gräva, rensa, förgro, plantera, planera...

    Naturligtvis länkar jag till din blogg och ger mej två lotter!

    Lena

    SvaraRadera
  12. Jag vill vara med och tävla!!!
    Jag passar på att knipa 2 lotter så klart!
    Hmm, våren med ett ord - det är svårt... men det måste bli SOLEN! Det är mitt vårord!

    Ha en underbar söndag!
    Kram ia

    SvaraRadera
  13. Jag får ENERGI och vaknar upp som en ny människa när sol och värme kommer .
    Tänk när vitsippor,blåsippor och tussilago tittar fram.
    Fågelkvitter och en massa andra vårtecken..
    Ljuvligt när man känner sig positiv och lever upp efter en kall och tråkig vinter.
    Hoppas nu på en trevlig vinst...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag vill väldigt gärna vara med! :)
    Kniper 2 st lotter!
    Nu håller jag tummarna!

    Med våren kommer värmen!!! DET är vår för mig!!!
    Jag älskar värme!

    Kram Åse

    SvaraRadera