fredag 22 april 2011

Och vinnaren är......

Ia med bloggen Längtans Hem, Grattis!!!

Det var så kul med utlottning att det antagligen inte dröjer länge innan nästa kommer :) Så kul att läsa era ord om våren. Tack till alla som var med!!!!

Nu ska jag förbereda för ikväll. Sa till mina två tonåringar att dom kunde ju säga till nån kompis att va med och äta ikväll och ha lite kul med lekar och sånt. Trodde inte dom skulle nappa, men detta resulterade i att tio... ungdomar ska äta och ha kul här ikväll....Grillad fläskfilé, klyftpotatis, vitlöksbröd, sallad och såser, går åt en del till en drös 16-18åringar....

Puss och Kram på er alla!!!

10 kommentarer:

  1. hihi låter ju riktigt kul.
    Lycka till med mat och tävlingar:)
    Kramkram / Nettan

    SvaraRadera
  2. Grattis till Ia, och lycka till med kalaset.
    Glad Påsk
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Taaaaack så jättemycket!! *fniss* Där står jag på Skånes Djurpark - helt slut efter en dag i solen med goda vänner och passar på att kolla mailen när alla är och handlar glass och springer runt och så får jag ett sånt besked!! En redan helt sanslöst bra dag blev plötsligt ändå bättre!!

    Tack sååå hemskt mycket!
    Mailar adressen när jag stoppat sonen i säng :)

    Stoooor kram och en härlig påsk och en härlig kväll med go'a ungar!!

    SvaraRadera
  4. Hej
    Hitta in till blogg genom Lisa med Frelugan.
    Spännande att kika in ,kommer igen :)Fin blogg
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  5. Hej Jessika.
    Grattis till vinnarna, jag har inte hunnit se att du hade en tävling, men jag förstår att de är glada nu.
    Vill önska dig en underbar påsk.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  6. Hej, tack för den mysiga utlottningen.
    Din blogg är verkligen så mysig.
    Jag har själv en liten utlottning nu på min blogg om du är sugen.
    Ha en riktigt fortsatt trevlig påsk helg,
    Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Hej å skoj med din tävling....GRATTIS till Ia!!
    Ja vi inväntar gärna en ny ;).
    Låter ut som du kommer ha en underbar kväll...
    Bara ÄLSKAR UNGDOMMARNA!!!
    Kram till dig å ALLA dom !!!
    ANNA

    SvaraRadera
  8. Grattis till vinnaren!
    Kul med så många ungdomar på middagsbesök! Fullt upp med förberedelser då kan jag tro!

    Kram Åse

    SvaraRadera
  9. Grattis till vinnaren, visst är det kul med utlottningar, synd att jag missade din.
    Ha en fin vecka, kram Rebecca.

    SvaraRadera
  10. Hoppas ni fick en fantastisk kväll & en underbar påsk förövrigt!!
    Kram Cilla

    SvaraRadera