måndag 11 april 2011

Sol och saft

Tack för era söta kommentarer angående min kusin, visst kan jag va gla att jag har henne!!

Idag har jag pluggat, faktiskt varit riktigt duktig :) Plus att jag suttit i telefonkö och i samtal med CSN en hel evighet. inte kul när det strular till sej där!!
Sedan gick jag och hämtade lillebror. Vi har nog bara 300 m till dagis men en promenad när han går själv tar en bra stund, allt ska undersökas.

Sen bakade jag kladdmuffins, och bakar gör jag oerhört sällan, men idag var en sån dag och det uppskattade ungarna...

Ikväll ska jag stryka, innan vi dör stryktvättsdöden för skulle högen välta över en levande människa hade hon aldrig klarat livhanken, det hade varit över på studs!


Puss och kram på alla

3 kommentarer:

  1. Halloj! mumsigt med muffins.. här hopar sig strykhög o damtussar. men sitter hellre här :) får ta tag i verkligheten i morron.. Ha en skön stund.. "vid järnet".kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Åh så mysigt det ser ut med gott fika i solen!

    Hihi nä, beskära träd är inte att ta det lugnt men jag började bara så smått med att knippsa dom små grenarna då jag stod på marken! =)

    Kram Liza

    SvaraRadera
  3. Kladdmuffins är det bästa! Fullkomligt älskar dom!
    Idag ska jag nog baka jag också! :)))

    Ha en toppendag!

    Kram Åse

    SvaraRadera