fredag 8 april 2011

Fredagkväll mmmmmm....

Först lagade jag mat till tongångarna av våra två tonåringar och deras kompisar när dom dansade Wii, sedan hjälpte de tre tjejerna mej med de sista. Sen blev det en kanonmiddag!Rostade grönsaker,klyftpotatis, kycklingfilé och tillbehör.
Jag dukade till det lite halvt. Nu..... är köket kaos, maken tittar på hockey, L och hennes två kompisar är på hennes rum och spelar och M och hans kompis spelar nåt spel. Vad gör mor i huset då?? Diskar?? Nä, senare, ska kolla era bloggar, MYCKE roligare!

Imorron är det loppisdags för att sedan bege mej till kusinen och hennes butik för planering. Ja på tal om loppis så står jag med en fantastisk liten hylla med knoppar, lådor och hyllplan och tvekar på 50 kr!! Glömmer att gå tillbaka, så nu måste jag va först i kön imorron....

Ha de gott!! Puss på näsorna

3 kommentarer:

  1. Låter gott och ser trevligt ut, när ska jag komma??

    Önskar dig en riktigt skön helg!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Hahaha jag kommer!!! Inte alls konstigt skrivet;) Såg inte många fat där, men jag har i och för sig också druckit lite vin;)))

    Kram igen Susanne

    SvaraRadera
  3. Jahapp...e de loppisen i Billesholm?...Tänkte mej oxå att ta en tur imorrn...Har inte varit iväg på evigheter känns det som...Så sno nu inte mina fynd...;))))
    Kraaamizar Git

    SvaraRadera